czwartek, 21 lipca 2011

One Lovely Blog Award

Ostatnio gdzie nie spojrzę, to widzę tę nazwę. Muszę powiedzieć, że jest to nieco irytujące. Niemniej otrzymałam nominację i wypadałoby się jakoś do niej ustosunkować. Za wyróżnienie dziękuję Wanilii, choć jest ono dla mnie zgoła niezrozumiałe ;)

Śladem kilku blogerów/blogerek postanowiłam nie przyłączać się do zabawy. Urzęduję tu od niedawna i trudno jest mi wybrać blogi, które cenię najbardziej w aż takiej ilości, jaką zakładają zasady łańcuszka. Poza tym staram się zaznaczać swoje uznanie dla właścicielek tych blogów, które odwiedzam regularnie, poprzez obserwowanie, komentowanie i aktywne uczestniczenie w życiu ich wirtualnych dzieci. Tuszę, iż mój szacunek zostaje zauważony. Okazja do zwierzeń mam nadzieję jeszcze się trafi, tymczasem zachowam swoje sekrety dla siebie ;) Pozdrawiam wszystkich gorąco w to niezbyt słoneczne lato!

1 komentarz:

  1. Fakt, niezbyt słoneczne te wakacje mamy, u nas ciągle burze - nie znoszę burz! Obsesyjnie wręcz ;) Rozumiem Twoją decyzję co do zabawy, sama się trochę wahałam, a blogi wybrałam bardziej na zasadzie chybił-trafił, bo tyle ich jest - i chciałoby się wyróżnić wszystkie, które odwiedza się regularnie, nie tylko szesnaście. A razem ze stażem w blogosferze liczba odwiedzanych blogów rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń